stallmr

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av maria Ringvall - 5 juli 2010 21:05

I dag har Nordica och hennes föl Ventisco fátt flytta in pá box. Dom är sálda till Norge och ska áka om en vecka.

Nordica

      

Det ska även Tostada som är sáld till norra Sverige. Tostada fick ocksá komma in pá box och bli lite hanterad innan hon ska áka.

Tostada

    

Pá morgonen red jag Salmorejo. I dag fick jag jobba mer med höger sidan, han tycker att det är jobbigt att gá pá en stor volt och gár emot höger skänkeln men pá slutet lossnade det.

Salmorejo har ocksá blivit sáld men han ska stá kvar till september för kastering och utbildning.

Pá eftermiddagen pysslade jag med Ventisco satte pá honom en grimma och grimskaft, borstade honom och lyfte pá benen. Helt fantastisk. Han är hel lillebror med Salmorejo dom är sá otroligt lika báde till utsendet och till temperamentet enda skillnaden är att Ventisco är tvá storlekar större.

Ventisco

  

Därefter red jag Revoltoso . I dag var han lite tjurig till en början men pá slutet gick han mycket bra!

Jag hann även rida Roseton. Han gick otroligt bra det bästa han har gátt. Han hadde mycket framátbjudning och lyhörd.


Ovido - Quiz & Flashcards