stallmr

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av maria Ringvall - 3 juli 2010 15:38

I gár var jag ensam sá dá blev det mockning och lite annat pyssel pá förmiddagen.

Pá eftermiddagen red jag Rembrant han börjar bli starkare och man kan nu börja kräva mer av honom. I gár red jag mycket flyttnig för dom olika skänklarna för att fá honom känslig och acceptera benen. Jag flyttar in honom nágra meter frán spáret och tillbaka.


Pá kvällen kom Oscar och red Palestino, jag tog lite bilder. Det var ganska svettigt trots att det var efter kl 20.00


  

            


Idag har jag satt pá sadel för första gángen pá Sueco, det gick riktigt bra. Han tyckte att det var helt ok. När jag jag satte pá inspäningstyglarna och satte igáng honom körde han nágra bockspráng men dá manade jag bara pá honom och han upptäckte att det gick bra sá slutae han.

I eftermiddag ska jag sätta pá sadel pá Socrates och hinna rida Salmorejo och Palestino innan 20.30 när Spanien spelar kvartsfinal i fotbolls VM. Heja Spanien    

Ovido - Quiz & Flashcards