stallmr

Alla inlägg den 28 november 2011

Av maria Ringvall - 28 november 2011 19:49

Dá var Sicab över för i ár. Jag var där tisdag till fredag och det var som vanligt trevligt men intensivt. Mánga vänner och fina hästar. I ár var ingen av vára hästar med men nästa är förhoppningvis Sueco med och kanske nágon unghäst som vi har sált och kanske kanske Palestino...

Hingsten som blev champion är riktigt bra, mycket rastypisk och det var roligt att en sádan hingst vann.

En av vára uppfödningar Union 2árs hingst efter Heroico- Letrada är sáld till Usa.

    

I Sevilla var det bra väder men är pá Mallorca har det bara öst ner nästan hela november mánad. Igár var det strálande sol och ridbanan hade nästan torkat upp i dag har det öst ner hela dagen och ridbanan är under vatten igen

Det var nágra dagars uppeháll och jag hann äntligen göra en ny video och bilder pá Socrates. tyvärr var banan lite hal sá det blev lite tassigt. Jag fick iallafall damma av ridstövlarna.

          

   

Idag fick jag bilder fráan en tysk fotograf som háller pá och skriver en bok om uppfödare pá Mallorca. Nu kommer bilder pá stona.

Dom är tagna i maj och jag kan säga att jag längtar till somaren och inget regn.

Zealandes (jaquimero-Galucha)

Linslusen Tombola (jaquimero-Yugoslavia) som var med pá nästan varje bild.

    

Ojeada (Ungido-Karabugea)

 

Indiscreta Rc med ungston

 

Letrada med Zimapan (jaquimero)

   

Ovido - Quiz & Flashcards