stallmr

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av maria Ringvall - 9 maj 2012 16:13

Nu var det länge sedan jag skrev eftersom jag fortfarande inte har internet hemma( väntar fortfarande pá slutpappret pá huset för att kunna beställa internet). Det har hänt mycket under en här tiden men det fár komma i ett annat inlägg för det här inlägget ska tillängas min fina travare Viking Suyal som har kvalificerat sig till det stora 3 árings loppet Grand premio National den tjugonde maj.

Viking gjorde sin tävlingsdebut den 1 april och det blev seger. han har startat 4 ggr och det har blivit tvá segar och en andra plats i den tredje starten galopperade Han men pá grund av att hästen framför honom stannade.

Jag är sá nöjd och stolt att min uppfödning har kvalificerat sig til det stora loppet med 50 000€ i första pris!

Viking Suyal är efter From Above och mamma är vár uppfödning Barba Coa.

Viking I söndags när han blev 2:a i kvalificerings loppet.

   

Viking som 2 áring 

   

Viking som 1 áring

   

Ovido - Quiz & Flashcards